1.1 Wat is de levertijd?
We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De actuele levertijd staat tijdens het bestellen vermeld. In sommige gevallen kan een product onverwachts niet leverbaar zijn of een langere levertermijn hebben, wij houden je altijd op de hoogte wanneer de bestelling verzonden gaat worden.
1.2 Met welke vervoerder verzenden jullie?
Wij verzenden via Postnl. Bestellingen kunnen niet naar een pakketpunt verzonden worden. Indien je het adres van een pakketpunt op geeft, zal het pakket daar worden geweigerd. De verzendkosten worden in deze situatie niet vergoed.
1.3 Wat als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent bij de bezorging van het pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. Wanneer de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen ontvang je een briefje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Binnen 5 werkdagen moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden anders wordt het pakket retour gestuurd. Het pakket opnieuw opsturen zorgt voor extra kosten voor de klant.
1.4 Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen optie om je bestelling af te halen.